Videomuntatge Fi de Curs

Vos presenten aquest Videomuntatge que han preparat els/les alumnes junt amb els tutors/es i alumnes de pràctiques, per acomiadar aquest curs escolar.

Esperem que vos agrade.

Fins Setembre!!!!!

Premis Vicent Marçà

El XV Premi Narrativa Escolar Vicent Marçà ha sigut otorgat a GUILLEM FARRAN BONET de 6éA,  amb el conte "L'aventura hivernal".

Aquest és un dels 53 contes seleccionats per la comissió cívica Vicent Marçà d'entre els 827 contes presentats per les 44 escoles participants.

El lliurament del premi va ser el passat dimecres 9 de Desembre en la nostra escola.

ENHORABONA GUILLEM!!!!!