ACTIVITATS

Activitat “ELS NOSTRES MONSTRES PARTICULARS” realitzada per la classe d’Infantil 5 anys.
Viatge de fi de curs de 5é de Primària a Alcalà del Júcar.

L’ alumnat de 3r i 4t de Primària inicia una nova aventura amb l’objectiu de complementar l’educació esportiva que s’imparteix en el centre escolar amb activitats nàutiques, a més de destacar altres actuacions educatives relacionades amb l’entorn local, el medi marí, el respecte mediambiental i valors de convivència i companyonia.
CONCERT AVAPACE
ENGLISH THEATRES

Des de l’àrea d’Educació Física i dins del programa de Pilota a l’Escola, l’alumnat de 4t de primària ha realitzat una jornada teòric – pràctica amb l’objectiu d’acostar el coneixement i la pràctica de la Pilota Valenciana a través de la vivència en directe amb pilotaires. Un tècnic de la FPV i un jugador professional, Ismael Vidal “Fageca”, s’han desplaçat al centre educatiu per a la realització d’aquesta activitat.
Ha sigut un matí excepcional!