RADIOTIRANT *Episodi 1

Aquest curs l’alumnat de 5é i 6é ens hem animat a realitzar una activitat molt xula, motivadora i diferent, que no sols ens aporta a totes i tots nosaltres si no que a més, vos ajuda a tots/es vosaltres, la comunitat educativa a estar informats de tot el que ocorre a l’escola.

Radiotirant és un projecte que realitzem amb moltissima il·lusió, esperem vos agrade tan com a nosaltres ho esta fent, realitzar aquesta activitat.

A continuació vos adjuntem el primer episodi.

————–

Este curso el alumnado de 5º y 6º nos hemos animado a realizar una actividad muy chula, motivadora y diferente, que no solos nos aporta a todos y todas nosotras si no también a vosotros, la comunidad educativa del centro, que podéis estar informados de todo lo que pasa en el centro.

RadioTirant es un proyecto que realizamos con muchísima ilusión, esperamos os guste tanto como a nosotros nos esta gustando realizar esta actividad.

A continuación, os adjuntamos el primer episodio.

EPISODI 1