L’Equip d’Orientació Educativa (EOE) està configurat pels següents MEMBRES:

A) L’Orientador Educatiu (OE).

B) El personal especialitzat de suport docent:

• Mestre en Pedagogia Terapèutica (PT)
  • Mestre en Audició i Llenguatge (AL)

C) El personal especialitzat no docent:

• Educador d’educació especial (EEE)

De dilluns a dijous de 9h a 15h.

Divendres de 9h a 14h.

Les FUNCIONS del nostre equip interdiciplinar tenen com a objectiu fonamental l’assessorament i cooperació amb els equips educatius i directius en aspectes com:

• L’identificació de les barreres per a l’accés, aprenentatge i participació de l’alumnat en el context escolar, familiar i sociocomunitari i la planificació de programes que contribuïsquen a eliminar-les i previndre-les.
  • L’organització dels suports personals ordinaris i especialitzats.
  • L’accessibilitat dels entorns i dels materials didàctics i curriculars.
  • Desenvolupament d’actuacions de promoció de la igualdad y la convivencia i protocols: absentisme, prevenció de la violència y desprotecció, acollida d’alumnat nouvingut, etc.
  • Processos d’acollida a l’inici de l’escolarizació i de transició entre etapes.
  • Participar en l’avaluació sociopsicopedagógica, en el desenvolupament de les mesures de resposta i en l’acompanyament a les famílies.
  • Donar suport a l’alumnat que ho requerisca mitjançant un acompanyament que en reforce l’ajust personal, el sentit de pertinença i l’assoliment dels aprenentatges.
  • Orientar les famílies i acordar pautes que contribuïsquen a millorar el desenvolupament personal, intel·lectual, acadèmic, social i emocional de l’alumnat.
  • Coordinar accions conjuntes amb els agents externs fomentant el treball en xarxa i la intervenció sistèmica.