XEC LLIBRE

XEC-LLIBRE PER A l’ALUMNAT DE 1r I 2n DE PRIMÀRIA

CURS 2024/2025

El xec-llibre es reparteix als alumnes de primer i segon de primària ( pròxim curs escolar 2024-2025) perquè compren els llibres de text. És un xec per valor de 160€ que emeten els centres educatius i s’entreguen a les famílies durant l’última setmana de juliol.

Les famílies podran canviar els xecs-llibres en les llibreries o els establiments comercials autoritzats.

No podran adquirir-se els llibres a través d’empreses de venda en línia, ja que és necessari encunyar el xec lliure, i emetre la factura a nom del centre.

Per a poder recollir el xec lliure, és necessari haver emplenat de manera telemàtica o presencial la sol·licitud de participació i deixar una còpia en la secretaria del centre( mirar apartat banc de llibres de la web).

Els xec llibre s’entregaran l’última setmana de juliol. Quan activen els xecs la Conselleria, concretarem els dies a través de la web.

Per a qualsevol dubte, poden preguntar a la secretaria del centre.