XARXA LLIBRES

Curs 2024-2025

Qui pot sol·licitar-ho?

1. SOL·LICITEN PER PRIMERA VEGADA PERTÀNYER Al BANC DE LLIBRES

Podran sol·licitar-ho les mares i pares, representants o tutors legals de l’alumnat, els fills/as dels quals hagen sigut matriculats, durant el curs escolar 2024-2025, en Educació Primària o Educació Secundària en el nostre centre.

* Seria el cas de l’ alumnat de 5 anys que passen a 1r de primària. I tots aquells que el curs anterior no es van acollir al banc de llibres.

El termini de presentació de sol·licituds és des del 11 de JUNY de 2024 fins al 10 de novembre de 2024, i es pot realitzar de manera telemàtica ( SOL.LICITUD PUNXA ACÍ )
MOLT IMPORTANT: Una vegada emplenada telemàticament la sol·licitud de participació, s’haurà d’entregar una còpia en la secretaria del centre.

O de manera presencial tindrà a la seua disposició, en format pdf emplenable, la següent Sol·licitud de participació que haurà d’emplenar, imprimir, signar manualment i entregar en el centre.

2. PARTICIPANTS EN EL PROGRAMA DE XARXA LLIBRES DURANT EL CURS 24-25

L’alumnat ja participant en el banc de llibres del centre, no ha de tornar a presentar la instància de participació per primera vegada.

Sí que hauran de presentar el DOCUMENT LLIURAMENT LLIBRES TEXT al costat del lot complet de llibres i entregant-lo mitjançant cita prèvia amb el professorat.

Aquest document se’ls facilitarà des del centre el dia que vinguen a entregar el lot de llibres. Les famílies es quedaran amb una còpia del document com a justificant de lliurament.

Els llibres han d’estar en bon estat,  per a poder continuar participant en el programa, si no haurà de reposar-lo la família.

En cas de renúncia, caldrà fer-ho de manera explícita mitjançant la SOL·LICITUD RENÚNCIA habilitada a aquest efecte en el moment del lliurament dels llibres. Aquesta renúncia no eximirà de l’obligació de tornar els llibres deixats en préstec.

3. ALUMNES De 1r i 2n DE PRIMÀRIA.

El centre emetrà un Xec-lliure per a cada alumne/a (s’avisarà per web família quan poden passar a arreplegar-ho). Aquest s’entregara per a la compra de llibres i material curricular.

L’alumnat de 1r i 2n de primària, en finalitzar el curs, no ha d’entregar el lot de llibres en el centre, ja que és material fungible i escriuen en ells.

Per a més informació, consultar en la pàgina web del centre l’apartat xec-lliure.

NORMATIVA

Ordre 26/2016, de 13 de juny, de la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport, per la qual és regula el programa de reutilització, reposició i renovació de llibres de text i material curricular, a través de la creació i posada en funcionament de bancs de llibres de text i material curricular en els centres públics i privats concertats de la Comunitat Valenciana, i és determinen els bases reguladors dels subvencions destinades a centres docents privats concertats i centres docents de titularitat de corporacions locals (DOCV núm. 7806, 15/06/2016).

RESOLUCIÓ de 17 de maig de 2024, de la Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació, per la qual s’establix el procediment per a assignar una dotació econòmica als centres de titularitat de la Generalitat destinada a la reposició i renovació de llibres de text i material curricular per al curs escolar 2024-2025. [2024/5325]