
A L’ATENCIÓ DE MARES I PARES
El dijous dia 23 de novembre de 2023 se celebraran eleccions a Consell Escolar de Centre, d’acord amb la Resolució de 22 de setembre de 2023 de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport.
En aquestes eleccions s’ha de fer la renovació parcial dels representants del sector de pares i mares del Consell Escolar. L’única candidatura presentada ha sigut la de María Desamparados Martí Fayos. (A la papereta podreu marcar amb X una candidata, o no marcar-ne cap).
El Consell Escolar és un òrgan molt important del centre educatiu i per això els convidem a participar i els comuniquem la informació següent:
MODALITAT DE VOT:
1. Directe:
Cada pare, mare o tutor/a podrà acudir a votar a l’institut. El vot serà personal i intransferible. Hauran de dur un document d’identificació (DNI, passaport o permís de conducció). L’horari de votació serà de les 9.00 del matí fins a les 13.15 hores.
2. Vot no presencial:
Si eixe dia no poden acudir a votar, tenen l’opció d’enviar el vot per mitjà d’algun familiar directe.
Aquelles persones que desitgen fer el vot no presencial, ens ho han de comunicar i els farem arribar els sobres i les paperetes de les candidatures. Cal que posen la papereta dins del sobre blanc tancat i que l’introduïsquen, junt amb una fotocòpia del DNI, passaport o permís de conducció, dins del sobre exterior on figurarà el seu nom i la signatura. S’assegura així la confidencialitat del vot i es permet que els membres de la mesa electoral puguen controlar les persones que ja han votat.
Per a votar per correu o qualsevol dubte, pregunten al centre o telefonen al 962249095.
Aprofite l’ocasió per a saludar-los atentament.
El president de la Junta Electoral
