ADMISSIÓ NOU ALUMNAT CURS 2026-2027
- Dirigit a:
- Alumnat de nova incorporació en Educació Secundària a la SES La Llosa de Ranes
- Alumnat de nova incorporació en Batxillerat en els centres on s’impartisca
- QUAN? Del 21 de maig a l’1 de juny del 2026
- COM? Presentació telemàtica de sol·licituds d’admissió. Ha de presentar la sol·licitud el pare, la mare o el tutor/a legal de l’alumne o alumna per al/la com se sol·licita plaça escolar, llevat que aquest/a siga major d’edat.
- ON? Per a tramitar-ho has d’accedir en la pàgina web de telematrícula.es que ha habilitat la Conselleria d’Educació, Universitats i Ocupació i omplir el formulari electrònic de sol·licitud d’admissió.
- QUÈ NECESSITE? Obtindre la clau d’acces per a presentar qualsevol dels tràmits actius de la Secretaria Digital. La Secretaria Digital és la plataforma que han d’utilitzar les famílies per a realitzar diferents tràmits amb l’administració educativa. Recorda que pots utilitzar una mateixa clau per a diferents alumnes d’una mateixa unitat familiar i s’ha de conservar ja que serà necessària per a qualsevol gestió (consulta de llistats, reclamacions, etc…).
- Enllaços d’interés:
- Normativa
- Preguntes freqüents
- DOGV RESOLUCIÓ de 25 de febrer de 2026, de la Direcció General de Centres Docents, per la qual s’estableix el calendari i es dicten instruccions respecte al procediment d’admissió de l’alumnat en els centres docents sostinguts amb fons públics de la Comunitat Valenciana que imparteixen ensenyances d’Educació Infantil, Educació Primària, Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, i en els centres d’Educació Especial, per al curs 2026-2027.

