AMIF

El dimarts 14 de novembre vam tindre la sort de rebre a diversos membres d’AMIF (Associació de Persones amb Discapacitat Física de Villena i Comarca) per a xarrar amb el nostre alumnat i mostrar-los alguns esports adaptats com el futbol per a persones invidents, circuit físic de Munayki i bicicleta de mà.

Els alumnes van poder conéixer de primera mà les dificultats i barreres que es troben diàriament persones discapacitades físiques com Fernando i José Antonio que ens van explicar com és la seua rutina diària i com han superat tots els reptes que la vida els ha posat per davant.

A continuació, van poder comprovar de primera mà la dificultat de realitzar un esport adaptat tractant de xutar a porteria amb els ulls embenats, superant un circuit en cadira de rodes i circulant muntats en una bicicleta de mà.

Una gran oportunitat per a visibilitzar este col·lectiu i sensibilitzar-nos davant la seua situació.