Fireta de transició – pròxim 6 de juny

Anunciem la pròxima Fireta de Transició que tindrà lloc al nostre centre el dia 6 de juny. Aquest esdeveniment especial està dissenyat per als alumnes de 6è de primària, amb l’objectiu d’ajudar-los a familiaritzar-se amb el nostre centre educatiu i fer una transició suau i exitosa cap a l’ESO.

Durant la visita, els alumnes de 6è tindran l’oportunitat de:

1. Conèixer les assignatures: Cada professor explicarà en què consisteix la seua matèria, com es treballa al llarg del curs i com s’avalua. Els alumnes podran descobrir què poden esperar de cada assignatura i quines habilitats i coneixements desenvoluparan.
  2. Metodologia de treball: Els nostres professors detallaran les metodologies que utilitzem, incloent activitats pràctiques, projectes col·laboratius i altres enfocaments innovadors que fan que l’aprenentatge siga dinàmic i interessant.
  3. Activitats curtes: En algunes matèries prepararan breus activitats per a que els futurs alumnes puguen experimentar de primera mà com es treballa a classe. Aquestes activitats estan dissenyades per ser divertides i educatives, oferint una mostra de la dinàmica a l’aula.
  4. Espais i instal·lacions: Els visitants podran conèixer les nostres aules, laboratoris, biblioteca i altres instal·lacions, familiaritzant-se amb l’entorn on passaran els pròxims anys de la seua formació.

La Fireta de Transició és una excel·lent oportunitat perquè els alumnes i famílies coneguen el nostre centre, els professors i els companys amb els quals compartiran aquesta nova etapa educativa.

Us animem a participar activament i a aprofitar aquesta jornada per resoldre qualsevol dubte i començar aquesta nova etapa amb confiança i il·lusió.

Us esperem a tots amb els braços oberts!