El projecte ‘Robòtica a l’Escola’ arriba a la secció de l’IES Pare Arques i el CEIP Verge dels Dolors de Benilloba

L’entusiasme per la tecnologia i la robòtica es troba en ple auge a Benilloba, gràcies al projecte ‘Robòtica a l’Escola’ impulsat pel Campus d’Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV).

L’objectiu d’aquesta iniciativa és proporcionar als alumnes de Primària i Secundària un conjunt de recursos que els permeten explorar i endinsar-se en l’apassionant món de la tecnologia i la robòtica des d’una edat primerenca.

La presentació del projecte ‘Robòtica a l’Escola’ va comptar amb la participació de destacats representants del Campus d’Alcoi de la UPV, entre ells el subdirector de comunicació, Carlos Sastre, i el responsable de l’Àrea de Planificació i Desenvolupament del Campus, Jesús Seguí. A més, aquesta iniciativa compta amb la valuosa col·laboració de la Obra Social Caixa Ontinyent i Multiscan Technologies, que han contribuït a fer realitat aquest projecte educatiu.

Gràcies a aquesta iniciativa, els estudiants de Benilloba tindran l’oportunitat d’aproximar-se al món de la robòtica de manera didàctica i divertida, fomentant així el seu interès per les ciències i la tecnologia des de les primeres etapes educatives. A més, aquesta col·laboració entre institucions educatives i empreses destaca la importància d’impulsar l’educació en àrees STEM (Ciència, Tecnologia, Enginyeria i Matemàtiques) i fomentar la innovació i la competència digital entre els joves.