Eixida a Cocentaina

Dimarts 22 de novembre l’alumnat i el professorat d’ESO del centre ens vam traslladar a Cocentaina per a participar en la IV Lectura col·lectiva del Tirant lo Blanc.

Vam iniciar la jornada amb la visita a la Biblioteca Municipal de Cocentaina. Allí vam realitzar una activitat de dinamització de la lectura de la mà de Dolors Insa. Ens va fer una xarrada explicant-nos la importància de la lectura, després ens va posar a treballar en equip i ens vam convertir en Booktubers. Va ser molt engrescador, no debades Dolors ha sigut premiada per la Conselleria amb una menció especial a la seua trajectòria professional. Enhorabona, Dolors! https://www.facebook.com/media/set/?set=a.515286380644725&type=3

Després, ja al Palau, vam visitar el refugi antiaeri on Ivan Jover i el nostre profe d’història, Javier Cortell, ens van explicar els aspectes més rellevants d’aquesta construcció.

Cap a les 12:30 vam arribar a l’IES Pare Arques, on es realitzava la lectura col·lectiva. Abans de llegir vam realitzar tres tallers que havien preparat el professorat i l’alumnat del Pare Arques: taller de jocs medievals, taller d’encunyar monedes i de xapes commemoratives de l’acte, i taller de balls de moda de l’època. Els tallers estaven dirigits per l’alumnat del centre. El centre estava engalanat per a l’ocasió i també hi havia exposició de treballs i un photo call del Tirant. Des d’ací volem agrair l’hospitalitat i destacar el treball realitzat pel centre. Enhorabona també!Seguidament vam passar al saló d’actes a realitzar la lectura dels dos capítols que ens tocaven. Van obsequiar els lectors amb galetes fetes a l’obrador de l’alumnat d’indústries alimentàries del centre.

L’alumnat ha gaudit de les activitats i des d’ací volem destacar la implicació en les activitats realitzades i la bona actitud que han tingut tot el dia. És tot un plaer realitzar eixides amb vosaltres!