🎓 Tancament de curs: un vol ple de vivències 💫

Arriba el final d’un curs intens, ple de moments compartits, aprenentatges i emocions. Un curs que hem viscut amb el cor i que ens ha deixat una motxilla plena d’experiències que recordarem sempre. 

Hem gaudit d’una immersió lingüística que ens ha apropat a noves realitats, de les mobilitats Erasmus+ que ens han obert Europa, del meravellós viatge a la neu, de nits màgiques com l’acampada al centre, i d’un projecte de final de curs que ha mostrat el millor de la creativitat i l’esforç del nostre alumnat. 

Hem celebrat també la graduació de l’alumnat de 4t d’ESO, un moment ple d’orgull i emoció per acomiadar una etapa i mirar endavant. I, com no, hem reconegut el talent i el compromís amb els nostres premis especials: al millor expedient acadèmic, a l’esforç, al talent literari, al talent matemàtic, al compromís ecosostenible… i fins i tot al millor perfum creat dins del nostre projecte d’innovació. 

Volem fer un agraïment molt especial a la directiva de l’AFA, que ens deixa després d’una tasca meravellosa feta amb estima, implicació i molta dedicació. Gràcies per tot el que heu aportat a la comunitat educativa! 

Gràcies també a les famílies, pel vostre suport constant. Al professorat, pel vostre treball compromés i per mirar sempre l’alumnat amb ulls inclusius i cor obert. I sobretot, a vosaltres, alumnat, les nostres oronetes, que ja comenceu a volar, però que sempre tindreu aquest centre com a casa vostra. 

Bon estiu i fins molt prompte! 🧡 

#FiDeCurs #OronetesEnVol #OrgullDeCentre #EducacióAmbÀnima #GràciesAFamílies #GràciesAFA #SomComunitat 

___________ 

Llega el final de un curso intenso, lleno de momentos compartidos, aprendizajes y emociones. Un curso que hemos vivido con el corazón y que nos deja una mochila repleta de experiencias para recordar siempre. 

Hemos disfrutado de una inmersión lingüística que nos ha acercado a nuevas realidades, de las movilidades Erasmus+ que nos han abierto las puertas de Europa, del inolvidable viaje a la nieve, de noches mágicas como la acampada en el centro, y de un proyecto final de curso que ha mostrado lo mejor de la creatividad y el esfuerzo de nuestro alumnado. 

También hemos celebrado la graduación del alumnado de 4.º de ESO, un momento lleno de orgullo y emoción para cerrar una etapa y mirar hacia el futuro. Y, por supuesto, hemos reconocido el talento y compromiso con nuestros premios especiales: al mejor expediente académico, al esfuerzo, al talento literario, al talento matemático, al compromiso ecosostenible… ¡y hasta al mejor perfume creado dentro de nuestro proyecto de innovación! 

Queremos hacer un agradecimiento muy especial a la junta directiva del AFA, que se despide tras una labor maravillosa, hecha con cariño, implicación y mucha dedicación. ¡Gracias por todo lo que habéis aportado a esta comunidad educativa! 

Gracias también a las familias, por vuestro apoyo constante. Al profesorado, por vuestro trabajo comprometido y por mirar siempre al alumnado con mirada inclusiva y corazón abierto. Y, sobre todo, a vosotras y vosotros, alumnado, nuestras golondrinas, que ya empezáis a volar, pero que siempre tendréis este centro como vuestra casa. 

¡Feliz verano y hasta muy pronto! 🧡 

#FinalDeCurso #GolondrinasEnVuelo #OrgulloDeCentro #EducaciónConAlma #GraciasFamilias #GraciasAFA #SomosComunidad 

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies