L’ESCOLA FA RÀDIO

Escolarts Escola fa ràdio és un projecte educatiu lligat a la dinamització del plurilingüisme, al foment de l’expressió artística i al coneixement del llenguatge periodístic en l’àmbit de la comunicació radiofònica. El projecte consisteix en la creació de contingut, planificació i elaboració d’un programa de ràdio o podcast per part de l’alumnat.

La nostra escola participa e aquest projecte mitjançant un podcast dedicat a viure en primera persona el cicle de vida de la papallona, i experimentar la metamorfosi d’aquesta primer sent ou, després cuc, capoll i per últim papallona. L’alumnat de 2 anys fa una conversa sobre aquest cicle de la vida tan interessant.