• Sant Agustí Ràdio. Programa Prehistòria 1r cicle.

Hola, famílies! En aquest episodi, els alumnes de 1r i 2n de primària ens vana contar el projecte que han desenvolupat al 2n trimestre, en el qual han treballat la prehistòria. Els seus períodes de temps, com es vivia en aquesta època i les activitats que han desenvolupat per tal d’aprendre i passar-ho d’allò més bé. Esperem que els agrade!

• Sant Agustí Ràdio: Especial 8M

Hola a totes i a tots! benvinguts a un nou capítol de Sant Agustí ràdio, en aquest capítol anem a parlar sobre 11 dons que han canviat el mon. Esperem que els agrade!

• Sant Agustí Ràdio: projecte Flabiol

Hola a totes i a tots! Seguim amb el nostre projecte de ràdio a l’escola, hui parlant sobre un dels projectes que s’està desenvolupant a l’aula de música, en concret al segon cicle (3r i 4t de primària) com és el Projecte Flabiol. Els alumnes de 3r i 4t de primària van a explicar-nos de…