BATUFALLES 2024

El passat divendres 1 de març es va celebrar l’encontre de batucades escolars Batufalles 2024, on alumnes de pobles com Cullera, Sueca, València, Barxeta, Fortaleny, Riola, Barxeta, Llocnou d’en Fenollet, Alcàsser o Picassent, van compartir un dia de convivència i de música, a través dels instruments de percussió.

La nostra escola va participar en l’alumnat de 5é de primària, i vam passar un dia molt intens i gratificant. A continuació us deixem fotografies i una noticia del diari Levante-EMV.