Estimades famílies:

S’ha obert el termini per a sol·licitar la beca de menjador per al curs 23-24
Des del 5 de juny fins al 5 de juliol.

Aquells que van sol·licitar beca el curs anterior, poden accedir a la WEB FAMÍLIA per a veure i descarregar l’Esborrany. Si tot és correcte, s’imprimeix, se signa per pare i mare i es lliura en el col·legi.

Si alguna dada és incorrecta, s’indicarà en l’apartat G de l’Esborrany i es presentarà en el centre juntament amb la documentació acreditativa que justifiqui la modificació de la dada o circumstància.

L’alumnat que NO va sol·licitar beca el curs passat i l’alumnat de nova matrícula en el centre han de realitzar una nova sol·licitud que pot recollir en el centre, aportant tota la documentació que pot justificar.