SENSIBILITZACIÓ TDAH

Diumenge passat, 27 d’octubre, es va celebrar el Dia Nacional del TDAH a Espanya, Trastorn per Dèficit d’Atenció i Hiperactivitat, una senyalització en el calendari necessària per a visibilitzar un trastorn que afecta el 8,8% de la població mundial i que impacta a persones de totes les edats, gèneres i cultures.

Una de les principals dificultats d’aprenentatge de la població escolar al costat de la dislèxia.

Per això, dijous passat vam realitzar una sensibilització per a l’alumnat de primària, amb la finalitat de naturalitzar aquesta realitat tan pròxima als nostres alumnes.

El pasado domingo, 27 de octubre, se celebró el Día Nacional del TDAH en España, Trastorno por Déficit de Atención e Hiperactividad, una señalización en el calendario necesaria para visibilizar un trastorno que afecta al 8,8 % de la población mundial y que impacta a personas de todas las edades, géneros y culturas.

Una de las principales dificultades de aprendizaje de la población escolar junto a la dislexia.

Por ello, el pasado jueves realizamos una sensibilización para el alumnado de primaria, con la finalidad de naturalizar esta realidad tan cercana a nuestros alumnos.