Funcionament del menjador

El menjador del centre és gestionat per la directora i l’encarregada del menjador. Funcionem amb l’empresa IRCO S.L que ens proporciona cada dia el menjar al centre en servei de cátering i que a més proporciona les treballadores del menjador, supervisa el seu treball i s’encarrega de la seua formació. No és únicament servir menjars, sinó que a més, es preocupen de la seua educació alimentària.

Per tant, treballem en aqueixa direcció amb la finalitat que els més xicotets aprenguen a menjar bé.

CALENDARI

Del 11 de setembre al 21 de juny.

HORARI

• Setembre i juny el menjador escolar és de 13.00 a 14.30 (podreu recollir-los a partir de les 14 hores).
  • Octubre a maig: De dilluns a dijous de 13.00 a 15.00 i els divendres de 12.00 a 14.00 hores (podreu recollir-los a partir de les 13’45 hores).

EIXIDES

Durant els mesos de setembre i juny i els Divendres d’octubre a maig, les eixides de l’alumnat de 3 INF es farà per la mateixa porta d’entrada dels matins (carrer per als vianants del Barri Sant Rafael). Les de 4INF i 5INF per la porta de la C/Reis Catòlics. Cada família haurà d’esperar en la part exterior de la tanca i les monitores ordenadament us aniran entregant als vostres fills/es.

PREU I FORMA DE PAGAMENT

4.25 €/dia. En funció de l’ajuda econòmica concedida per Conselleria el preu podrà variar.

ALUMNAT FIX:

El pagament es realitzarà a mes vençut a través de DOMICILIACIÓ BANCÀRIA. Entre els dies 10 a 15 de cada mes es passaran les remeses del mes anterior al banc on s’haja domiciliat el pagament. És molt important tindre saldo en el vostre compte perquè el rebut no siga retornat. Quan el banc retorne un rebut, haureu de passar per direcció per ell i anar personalment a pagar-lo al banc. Segons la normativa de menjador, si aqueix rebut no es pagat abans del dia 10 del mes següent,l’alumne/a no podrà quedar-se al menjador fins a posar-se al corrent de pagament.

ALUMNAT ESPORÀDIC:

Es considera alumne/a esporàdic al qual fa ús del menjador de manera puntual.

Per a això disposeu de TIQUETS que podreu comprar mitjançant banca electrònica o a través del caixer de CAIXABANK en el següent núm. de compte:

ES57-2100-2116-8713-0019-4955

Es podran comprar bons de 5 tiquets (21’25€) o de 10 tiquets (42’50€).

En el concepte s’haurà de posar:

“TIQUETS 5 MENJARS Nom i cognoms de l’alumne/a”

“TIQUETS 10 MENJARS Nom i cognoms de l’alumne/a”

El resguard que es genera haureu d’entregar-lo en direcció i se us donaran els tiquets corresponents.

El dia que vaja a quedar-se l’alumne/a a el menjador, heu de depositar aquest tiquet emplenat en la bústia “TIQUETS DE MENJADOR” que està al costat de la porta d’entrada o bé donar-li-ho al conserge.

FALTES D’ASSISTÈNCIA

Diàriament quan es tanca la porta (9’15 hores), es passa llista per totes les aules i es demanaran els menús únicament per als comensals que es troben en el centre. Per tant, si el xiquet/a no ha assistit aqueix dia al col·legi i no té previst assistir, NO FA FALTA CRIDAR AL CENTRE.

Si per alguna causa justificada el xiquet/a ha d’incorporar-se més tard han de comunicar-lo el dia anterior o aqueix mateix dia abans de les 9.45h. Si no s’ha comunicat dins d’aqueix temps, no podrà quedar-se aqueix dia al menjador ja que el seu menú no haurà sigut sol·licitat.

El cobrament de menjador serà a mes vençut. Als comensals que tinguen faltes d’assistència se’ls descomptarà en el rebut l’import íntegre dels dies que haja faltat.

APLICACIÓ IRCO

A partir d’octubre, a través de l’APP d’IRCO S.L. podreu consultar els menús i l’informe de com ha menjat el vostre fill/a. Al llarg del mes de setembre us informarem detalladament d’aquest servei.

MENÚ ESPECIAL

Si algun alumne/a necessita un menú especial haurà de comunicar-lo al centre. Si és per motius de salut, és necessari adjuntar l’informe mèdic corresponent.

MEDICACIÓ

Si en horari de menjador és NECESSARI donar medicació, l’haureu de comunicar al matí en el despatx de direcció, deixar-la allí (MAI EN EL SAQUET DEL XIQUET/A) juntament amb l’informe mèdic i emplenar les autoritzacions corresponents. A la vesprada la medicació es recollirà de nou en el despatx.

TOTS ELS COMENSALS HAN DE PORTAR

– La fitxa que s’adjunta amb els números de telèfon dels familiars. Igual que en l’horari lectiu, si un xiquet/a està malalt/a, s’ha fet caca, etc… s’avisarà a la família que HA D’ESTAR LOCALITZABLE.

– Els dilluns han de portar una bata còmoda de posar amb el seu nom i una cinta llarga i un raspall de dents amb pasta en un estoig. Els divendres se l’emportaran a casa en el saquito per a la seua neteja i revisió.