• Foody

Hui Foody ens ha visitat en l’hora del menjador i l’hem passat molt bé amb els seus contes i marionetes, i ballant un ratet abans de tornar a classe.

• Audició musical

El pròxim DIMARTS 30 DE MAIG rebrem la visita de l’alumnat de 5é de primària del CEP REI EN JAUME. Gaudirem amb ells i elles d’una audició musical amb UKELELE que segur ens encantarà.

• Xarrada informativa del Centre de Salut

Dimecres que ve 31 de maig a les 15’20 hores, a l’escola es
    celebrarà una xarrada informativa de la mà de Rocío García, la
    pediatra del centre de salut de Tavernes Blanques. El tema a tractar serà
    RCP: REANIMACIÓ CARDIOPULMONAR”.

Preguem la màxima assistència. Si teniu algun tema que suggerir
    relacionat amb la salut podeu traslladar-ho a través del correu electrònic
    del centre per a organitzar futures xarrades que siguen del vostre interés.

• Educació viària

Com cada any, en l’E.I. Sant Rafael hem celebrat les Jornades d’Educació Viària.

Els nostres xiquets i xiquetes han aprés algunes normes de seguretat bàsiques i han practicat amb les seues bicicletes.

Moltes gràcies a Jorge per la seua col·laboració!

• Falles 2023

Des de fa molts anys, quan comença l’olor de pólvora, l’Escola Infantil San Rafael es posa en marxa: cartons, papers de colors, pinzells, idees, il·lusió… impregnen la nostra escola.

Treballant en equip, mestres i alumnat en els nostres “casals fallers” comencem a dissenyar i construir la falla amb elements elaborats amb diferents tècniques plàstiques.

Aquest curs, el tema és “L’horta” i la seua importància com a font de vida. La falla aborda aquest tema des d’un punt de vista ecològic i constructiu plasmant elements del paisatge valencià com els camps, les fruites i verdures, l’alqueria, la barraca i el mercat on es venen els productes.

El dimarts dia 14 de març comencen els actes. Al matí fem una gran “Botellà”, festa de soroll i traca dirigida per membres de l’Agrupació musical de Tavernes Blanques.

El dimecres 15 al matí fem “la plantà” de la falla i a la vesprada, abans de “la cremà”, les famílies visiten el monument faller al pati de l’escola en companyia dels seus fills i filles i amb l’ambientació musical típica d’aquestes festes.

El dijous dia 16, tots disfressats, fem un cercaviles pel pati acompanyats novament per la divertida animació de l’Agrupació musical.

Per a finalitzar els actes, arriba el moment de gaudir de la tradicional “Xocolatà” que, amb la col·laboració de l’AMPA, repartim a tot l’alumnat del col·le per a acomiadar un any més “Les festes de Falles de San Rafael”.

• Dia de la pau

Aquest any el nostre col·le ha volgut dedicar el nostre Dia de la Pau a pensar en els nostres veïns ucraïnesos que estan vivint la pena d’una guerra.

Algunes d’aquestes persones estan entre nosaltres i ens han cantat els seus desitjos de Pau. I hem cantat amb elles.

Ens agradaria fer el possible perquè se sentiren com a casa.

Pau és sentir-nos com a casa.

Quines coses ens fer sentir com a casa?