Misió.

“Troba la teua veu i a brillar.”

En la nostra escola rural, ens comprometem a fomentar un ambient d’aprenentatge dinàmic i participatiu, on es reconega el potencial de cada estudiant. Ens esforcem per promoure el seu desenvolupament emocional, intel·lectual i social, cultivant un vincle autèntic amb l’entorn i el món real. La nostra missió és inspirar i capacitar al nostre alumnat perquè es converteixi en una ciutadania responsable, creativa i compromesa amb la seva comunitat i entorn natural.

Visió.

Ens visualitzem com una xicoteta comunitat educativa vibrant i en constant evolució, reconeguda pel nostre enfocament centrat en l’alumnat i el nostre compromís amb el seu desenvolupament integral. Aspirem a ser un referent en educació rural, on la connexió amb la natura i la comunitat local s’integren de manera orgànica en el procés educatiu, preparant els nostres estudiants per fer front amb èxit als reptes del món actual i futur.

Valors.

• Aprenentatge actiu i experiencial: Creiem en la importància d’aprendre fent i experimentant, permetent als nostres estudiants explorar i descobrir el món que els envolta de manera pràctica i significativa.

• Apreciació de la diversitat lingüística i cultural: Valorem i celebrem la diversitat lingüística i cultural de la nostra comunitat educativa, que compta amb més de 6 nacionalitats diferents. Reconeixem la riquesa que aporta l’aprenentatge de idiomes i cultures diferents, i promovem el respecte i l’apreciació mútua entre persones de diferents origens i tradicions.

• Desenvolupament emocional i benestar: Prioritzem el benestar emocional i mental dels nostres estudiants, proporcionant un ambient segur i de suport on puguin desenvolupar una autoestima positiva, empatia i habilitats per gestionar les seves emocions.

• Connexió amb l’entorn i la comunitat: Valorem la connexió amb la natura i la comunitat local com a eines fonamentals per a l’aprenentatge i el creixement personal. Fomentem l’exploració activa de l’entorn natural i la participació en activitats comunitàries que enriqueixin l’experiència educativa dels nostres estudiants.

• Empoderament de l’estudiant: Creiem en el potencial únic de cada estudiant i els capacitem perquè assumeixin un paper actiu en el seu propi aprenentatge, fomentant l’autonomia, la responsabilitat i el pensament crític.

• Sostenibilitat i respecte pel medi ambient: Ens comprometem a promoure pràctiques sostenibles i respectuoses amb el medi ambient en totes les nostres activitats, inculcant en els nostres estudiants un sentit de responsabilitat ambiental i consciència ecològica.

• Inclusió i diversitat: Celebrem la diversitat en totes les seues formes i promovem un ambient inclusiu on cada estudiant es senta valorat i respectat, independentment de les seues diferències individuals.