Instal·lacions.
🏫 Espais Interiors
El centre compta amb dos edificis d’una sola planta, on es distribueixen les aules i la resta de dependències escolars.
El pavelló principal, recentment remodelat, acull l’aula d’Educació Infantil, amb lavabos propis, i una d’Educació Primària. També inclou diversos espais funcionals: Direcció i Sala del Professorat, magatzems de material artístic i de neteja, així com tres lavabos. A més, en aquest edifici es troben els nous espais lectors, concebuts per fomentar el gust per la lectura i la creació d’una comunitat lectora.
El pavelló secundari acull l’altra aula de primària a més d’altres espais versàtils i especialitzats, com la biblioteca, l’espai d’Imatge i So, el English Lab i l’Art Room, que permeten desenvolupar projectes creatius, comunicatius i competencials en un entorn flexible i inspirador.
A partir del curs 2025/2026, el centre comptarà amb servei de cuina-càtering i menjador escolar, amb capacitat per a 27 comensals. Aquest nou recurs, impulsat per les famílies, ha estat dissenyat pel centre en col·laboració amb la Conselleria d’Educació i amb finançament municipal.



🌿 Espais Exteriors
Les últimes actuacions de millora han inclòs la pintura i delimitació de les pistes esportives, contribuint a un ús més segur i estructurat dels espais.
El centre disposa d’un pati ampli i diàfan, que compta amb una pista de futbol, dues canastres de bàsquet, una pèrgola que proporciona ombra en dies assolellats, i lavabos-vestidors per a l’alumnat. També hi ha dos porxos coberts, corresponents a les antigues entrades del centre. Les àrees pavimentades es combinen amb zones enjardinades amb vegetació, com la pinada, pensades per oferir ombra, frescor i confort ambiental.
El pati també acull un hort escolar actiu, on l’alumnat participa en el cultiu de verdures i plantes aromàtiques com a part de projectes de sostenibilitat, ciències naturals i alimentació saludable. Al costat de l’hort, disposem d’una compostera, que permet gestionar els residus orgànics del centre i tancar el cicle natural de la matèria, promovent així el respecte pel medi ambient i l’aprenentatge vivencial.





