BONO LIBRO / XEC LLIBRE CURS 24-25

Se informa a las familias del alumnado de 1º y 2º de Primaria que pueden pasar a recoger el Bono Libro en conserjería del colegio partir del martes 3 de septiembre en horario de 9h a 13h. Será necesario presentar documento identificativo (DNI, NIE o Pasaporte).

S’informa a les famílies de l’alumnat de 1r i 2n de Primària que poden passar a arreplegar el Xec Llibre enconsergeria del col·legi a partir del dimarts 3 de setembre en horari de 9h a 13h. Serà necessari presentar document identificatiu (DNI, NIE o Passaport).

BEQUES MENJADOR / BECAS COMEDOR

Conselleria ha publicat la convocatòria d’ajudes de menjador per al curs 24/25. Termini de presentació fins el 23 de juliol.
Sol·licituds i informació en Consergeria per alumnat que demana per primera vegada.
Alumnat que va sol·licitar el darrer curs cal que passe a consultar esborrany i signar-lo si no hi han canvis a les dades o circumstàncies familiars.

Conselleria ha publicado la convocatoria de ayudas de comedor para el curso 24/25. Plazo de presentación hasta el 23 de julio.
Solicitudes e información en Conserjería para alumnos que piden por primera vez.
Alumnado que ya solicitó el curso anterior debe pasar a consultar borrador y firmarlo si no hubieron cambios en los datos o circunstancias familiares.