ENTREGA PREMIS AFA

Estimades famílies, ahir per la vesprada varem gaudit amb l’entrega dels premis Sambori i Cartell de la “Trobada en Valencià”per part de l’AFA. Enhorabona a tots i a totes els que heu participat perquè heu fet l’esforç de crear i conéixer un poquet més lanostra llengua. I als que heu guanyat algun premi gaudiu d’ell i no oblideu que conéixer qualsevol llengua és molt enriquidor. Gràcies a l’AFA del nostre centre, a l’Ajuntament i a Escola Valenciana per ajudar a mantindre aquest certamen de literatura en Valencià.

CERTAMEN DE VIVA VEU

A la 9a edició del Certamen de Lectura en veu alta De Viva Veu-Final Comunitat Valenciana,celebrat el diumenge 2 de juny a Catarroja, hi ha participat el nostre alumne Teo Pérez Varea (4t de primària).En aquest acte han participat els seleccionats en tots els certàmens locals de les poblacions inscrites al projecte. Enhorabona!!

TROBADA D’ESCOLES EN VALENCIÀ

Un any més hem participat en la TROBADA D’ESCOLES EN VALENCIÀ. Enguany la de l’Horta Nord ha tingut lloc a Burjassot, recordant el poeta Vicent Andrés Estellés. L’AFA de la nostra escola va preparar un taller per als assistents que va ser tot un èxit. Des del centre volem agrair a l’AFA la seua iniciativa i esforç per fer què açò fora possible.

PREMI SAMBORI

El dissabte 20 d’abril el nostre alumnat de 4 anys i de 1r de primària veren ser guardonats com a guanyadors comarcals pels seus contes i poesies presentats al premi Sambori 2024. Enhorabona pel treball realitzat un any més!

CERTAMEN DE VIVA VEU

El nostre Centre participa al Projecte Educatiu d’animació a la lectura De Viva Veu, bassat en accions al voltant del fet “llegir en veu alta”.
A la 9ª Edició del Certamen Local han participat Amy Sánchez Jiménez (3r Primària),Teo Pérez Varea (4t Primària) i Francesc Vidal López Huerta (6é Primària).
El nostre alumne Teo Pérez Varea (4t Primària) ha estat seleccionat per a passar a la Fase Final de la Comunitat Valenciana. Enhorabona!

Animació Lectora Carles Cano

Dins de les activitats de la TROBADA D’ESCOLES EN VALENCIÀ que tindrà lloc a Burjassot el proper diumenge 21, ahir l’alumnat i professorat del CEIP Sant Juan de Ribera, poguérem gaudir amb les històries de Carles Cano. Gràcies pel matí fantàstic que passàrem.

Lliurament premis extraordinaris de Primària

El passat dia 15 de febrer, el nostre alumnat del curs 21-22 va rebre el guardó pels premis extraordinaris d’Educació Primària a l’acte celebrat a Llíria per part de la Conselleria d’Educació.

PROGRAMA FRUITA A L’ESCOLA

Des del col·legi volem informar-vos que la Generalitat Valenciana ha posat en marxa el «PLA ESCOLAR DE CONSUM DE FRUITES, HORTALISSES I LLET». Esta iniciativa pretén fomentar els hàbits i la pràctica d’una alimentació sana entre la població escolar de 6 a 12 anys.
El nostre centre està adherit a este pla i per tant rebrà una prestació que consistirà en la recepció d’estos aliments durant el 1r semestre de 2024 perquè siguen consumits per
l’alumnat en el propi centre. Segons el calendari del programa seran 13 lliuraments de les quals us anirem informant prèviament cada vegada perquè conegueu la data i l’aliment en concret que es reparteix en cada ocasió.