Eixides i tallers de 2n cicle

TALLERS MATEMÀTICS

Al segon cicle hem preparat uns talllers matemàtics de lo més emocionants. Per aquesta ocasió hem tingut uns col·laboradors d’excepció: les famílies.
No dubtaren ni un moment en quant els vam convidar.

La vesprada estigué plena de matemàtiques però també de rialles i diversió. Ha sigut un perfecte comiat a les vesprades d’aquest curs.

Volem donar les gràcies a les famílies per la seua participació en aquesta activitat. I ara vos deixem una mostra de com ho passarem de bé!

ANIMACIÓ LECTORA

La setmana passada el segon cicle i per a celebrar el dia del llibre, vam rebre la visita de Natxo Golfe.

Ens va preparar un divertidíssim taller de creativitat on dibuixarem unes coses molt boges deixant volar la nostra imaginació.

Després del pati, les classes de 4t vam poder conversar més amb ell ja que és l’autor de la col•lecció “El Capità Zheimer” i s’estem llegint els seus libres aquest curs.

Per acabar ens va signar els nostres exemplars i va ser un moment molt emotiu perquè ens va fer molta il•lusió aquesta signatura i conéixer-lo. Així va terminar un matí ple d’emocions i rialles.

Volem donar-li les gràcies a Natxo perquè amb ell la diversió està assegurada!

El dia 17 de febrer ens visità la nostra policia local per explicar-nos moltes coses dels animals de companyia.

Vam parlar que els animals no són un regal i que hem de cuidar-los com un més de la nostra família, identificar-los amb un xip i portar-los al veterinari quan ho necessiten.

Parlant dels gossos, ens va recordar de com hem de portar-los tant pel carrer com si viatgen en el cotxe amb nosaltres, que hem de traure’ls com a mínim tres voltes al dia i que existeixen els “pipicans” per anar allí amb ells.

També ens contà que els gossos potencialment perillosos, no necessàriament ho són sinó que depen de l’educació que hagen rebut.

I Per últim vam parlar del gats. Ens va comentar que al nostre municipi hi havien molts i que estan baix la protecció de l’ajuntament. Aquest, mitjançant l’ajuda de voluntaris, s’encarrega de la seua alimentació, esterilització i cura. Tots ells porten també el xip identificatiu.

Va ser molt interessant tot el que vam aprender dels animals de companyia.

TALLER DE CIÈNCIA I AIGUA

L’alumnat de Segon Cicle ha participat en un interessant Taller de Ciència i Aigua realitzat a l’aula, on han descobert de manera experimental com aconseguim que l’aigua arribe neta i siga apta per al consum.

A través d’activitats pràctiques, han comprés millor la importància de la ciència en la nostra vida diària i han reflexionat sobre la nostra responsabilitat en la cura del medi ambient i el respecte per la natura.

A més d’aprendre un munt… s’ho han passat d’allò més bé!

TALLER DE TITELLES

L’alumnat de 3r i 4t de primària ha participat i han gaudit molt en un taller artístic de creació de titelles amb material reciclat, activitat subvencionada per l’Ajuntament de Burjassot.

INAUGURACIÓ DE BIBLIOTEQUES D’AULA

La setmana passada, al segon cicle vam inaugurar les nostres biblioteques d’aula.
Contàrem amb la presència de les famílies i amb elles gaudírem d’una vesprada de tallers plena de rialles i diversió.
Des d’ací reiterem el nostre agraïment per la seua participació.

FEM POESIA AMB LES PARAULES

L’alumnat de segon cicle de primària , una vegada més ha gaudit de la companyia de Dori amb unes paraules de POESIA.
Cada xiquet/a va aportar un vers a partir d’una paraula triada, creant entre tots un poema col·lectiu. L’activitat va fomentar la creativitat, el treball en equip i el gust per la poesia. Per finalitzar, Dori ens ha regalat un preciós poema amb les paraules que havíem elegit. Moltes Gràcies Dori per apropar-nos més a la poesia!

RUTA SENDERISTA PUNTAL DELS LLOPS (Olocau)

L’alumnat de 3r i 4t ha visitat de la mà d’arqueòlegs les restes constructives d’una talaia construïda en el s. V aC, que formava part del sistema defensiu i de comunicació d’Edeta.
Per accedir a la mateixa han realitzat una ruta senderista i al llarg del camí han fet diverses paradetes on han explicat la fauna i la flora de l’entorn natural; així com conceptes d’arqueologia i cultura ibera.
A més a més, ha estat una jornada de convivència de l’alumnat i professorat enriquidora.

L’HORT A L’ESCOLA

Durant el present curs escolar 24-25, l’alumnat de segon cicle de primària ha participat activament en una enriquidora activitat d’hort escolar, desenrotllada en taules de cultiu instal·lades en el centre educatiu. Al llarg dels mesos, els xiquets han aprés de manera pràctica i vivencial els principals aspectes relacionats amb el cultiu d’hortalisses, des de la sembra i la cura de les plantes fins a la recol·lecció dels productes.

Esta experiència, promoguda per l’Ajuntament de Burjassot, ha afavorit no sols el coneixement del cicle de vida de les plantes, sinó també valors com la responsabilitat, el treball en equip i el respecte pel medi ambient.

El projecte,ha permés integrar continguts curriculars de coneixement del medi amb l’aprenentatge experiencial, fomentant hàbits saludables i una major consciència ecològica des d’edats primerenques.

TALLER D’EDUCACIÓ VIAL

L’alumnat de 3r de Primària ha participat en el Taller d’Educació Vial impartit per la Policia Local de Burjassot en varies sessions realitzades al llarg del curs 2024-25.

DIA INTERNACIONAL DE LA LITERATURA INFANTIL

2n cicle vam celebrar, el dia 2 d’abril, el Dia Internacional del Llibre Infantil i Juvenil amb el taller de poesia presentat per la nostra voluntària Dori.

TALLER DE FRUITES

L’alumnat de 3r ha realitzat un taller de fruita amb jocs per fomentar el consum de fruites i verdures dins de les seues dietes dins del pla “Fruita a l’escola” en el que el centre participa.

VISITA AL NOSTRE AJUNTAMENT

L’alumnat de 3r de Primària ha realitzat una visita a l’Ajuntament de Burjassot i a les Sitges, amb motiu del Projecte de “La localitat” que estan treballant.

TALLER DE CIÈNCIA: “CAZADORES DE VIRUS”

L’alumnat de 3r de Primària ha realitzat un taller de ciència. Impartit per Pilar Domingo, investigadora de Virologia Ambiental i Biomèdica de la Universitat de València, amb el que es pretenia donar a conéixer la problemàtica actual amb els bacteris resistents; així com l´ús dels fagos com a teràpia antimicrobiana. L’alumnat ha fet un treball de camp per trobar fagos en l’entorn escolar i les mostres obtingudes seran tractades per aïllar-los.

Taller de Reciclaje – 3r i 4t de Primària

Aquesta setmana el Taller d’Empleo de Burjassot ens ha recordat al 2n cicle la importància de cuidar el nostre planeta. Hem sigut equips R dispossats a Reciclar, Reduir i Reutilitzar. Junts salvarem el nostre planeta.

ANIMACIÓ LECTORA

L’alumnat de 2n Cicle ha gaudit, de la mà de Dori Palència (voluntariat) d’una animació lectora al voltant d’alguns dels llibres que llegirem enguany.

Visita Biblioteca Municipal

Amb motiu del dia de les Biblioteques (24 d’octubre) 2n cicle, la setmana passada, vam realitzar una visita a la Biblioteca Infantil Municipal de Burjassot on vam recordar l’ús d’aquesta i vam realitzar una gymkana per saber buscar els llibres en una biblioteca.

GRAVACIÓ de “LA COLLA”

El passat divendres 18 d’octubre, l’alumnat de 4t de primària va participar en la gravació del programa de La Colla de la televisió Valenciana À Punt per a aconseguir un repte: descobrir el tresor amagat escrit amb tinta invisible. L’alumnat va conèixer de prop com es grava un programa de televisió i la quantitat de tomes que s’han de fer per a editar tant sols 7 minuts de programació.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies