L’ESCOLA FA RÀDIO

El CEIP San Juan de Ribera estem participant en el projecte “Escolarts” que realitza la Conselleria d’Educació en col·laboració amb el CEFIRE Artístic-Expressiu per tal d’introduir la ràdio escolar i el podcast com a recurs educatiu en les aules.

Escolarts Escola fa ràdio és un projecte educatiu lligat a la dinamització del plurilingüisme, al foment de l’expressió artística i al coneixement del llenguatge periodístic en l’àmbit de la comunicació radiofònica. El projecte consisteix en la creació de contingut, planificació i elaboració d’un programa de ràdio o podcast per part de l’alumnat, amb l’ajuda del professorat, que podrà ser difós en la plataforma habilitada per la Conselleria.

PODCLASS de 6é

1×01 – Som de la classe de 6é

2×01 – Les notícies de Burjassot

3×01 – L’escola a la Mar en 6é

4×01 – Visitem València

5×01 – Coneixeu la música jazz?

6×01 – 6é en Metrovalencia

7×01 – Homenatge a Vicent Andrés Estellés