Recital de Poesia 6é – Homenatge a Vicent Andrés Estellés

L’alumnat de 6é de Primària ha oferit a les seues famílies un Recital de Poesia en homenatge a Vicent Andrés Estellés en la celebració del Centenari d’aquest escriptor valencià, dut a terme amb l’estimable col·laboració i suport de Dori Palència. Els nostres joves poetes han recitat els seus poemes més emblemàtics. Ha sigut una experiència molt enriquidora per a tots.

Apadrinament lector – 2n i 6é

L’alumnat de 6é ha volgut compartir amb els seus amics i amigues de segon les escenes de teatre que han elaborat en l’àrea de castellà durant diverses setmanes, interpretant els fragments en una lectura teatralitzada. Després, l’alumnat de 2n ha dibuixat les diferents escenes a través d’un còmic. Una vesprada on han pogut gaudir de la lectura tots junts.

Apadrinament lector – Dia de llibre

Aquest dijous hem realitzat l’apadrinament lector de 1r amb 6é i, com ha sigut la setmana del dia del llibre, l’alumnat de 6é han preparat uns conta-contes per als seus amics i amigues de primer, que han gaudit de les noves versions de les històries tradicionals. A més a més, l’alumnat de primer ha preparat una sorpresa: ens han recitat el seu poema que ha guanyat al premi Sambori! Ha sigut una vesprada molt bonica on han gaudit tots i totes.

Animació Lectora Carles Cano

Dins de les activitats de la TROBADA D’ESCOLES EN VALENCIÀ que tindrà lloc a Burjassot el proper diumenge 21, ahir l’alumnat i professorat del CEIP Sant Juan de Ribera, poguérem gaudir amb les històries de Carles Cano. Gràcies pel matí fantàstic que passàrem.

Recital Poesia – 2n cicle Primària

L’alumnat de 2n Cicle ha oferit a les seues famílies un Recital de Poesia com a culminació del treball realitzat durant els dos trimestres en el “Taller de poesia”, dut a terme amb l’estimable col·laboració i suport de Dori Palència. Els nostres joves poetes han recitat poemes de la Pau de diferents autors/autores i compartit els seus versos de creació pròpia.
Ha sigut una experiència enriquidora per als nostres alumnes/as.

Apadrinament Lector 2n i 6é

L’alumnat de 6é ha realitzat unes sessions d’apadrinament lector amb les dos classes de 2n per transmetre la màgia de la lectura i a gaudir una estona tots junts amb alguns contes i llegint el final del llibre que havien començat aquest trimestre col·lectivament.

Apadrinament Lector 1r i 6é

El nostre alumnat continua gaudint de la lectura amb el apadrinament lector, però aquesta vegada també hem jugat amb les paraules i hem fet rimes senzilles, que ha sigut part del treball de poesia que estan realitzant els xiquets i xiquetes de 1r.

L’alumnat de 1r i de 6é de Primària han gaudit d’una vesprada envoltats de llibres, on els majors de l’escola han llegit contes i han mostrat als més xicotets la màgia que tenen els llibres i totes les aventures que poden viure llegint. Ha sigut una vesprada de presentacions, de descobriments, d’expressió artística i de gaudir junts de la lectura.