Zones del pati curs 2023-2024

INICI DELS PATIS ACTIUS A L’ESCOLA

Després dels mesos d’organització i de preparació de tota la comunitat educativa, aquest segon trimestre hem començat amb els patis actius a l’escola. Ha sigut una experiència molt gratificant i el nostre alumnat ha gaudit molt, encara que solament ha sigut el principi. Continuarem millorant per fer del nostre pati un lloc on aprendre, conviure i passar-ho bé tots junts.

Preparem el nostre pati

Hem començat amb la renovació del pati i dels seus espais. Gràcies a les famílies i a l’alumnat del CEIP San Juan de Ribera, este cap de setmana de desembre, el pati del col·legi ha sigut pintat, preparant-nos per als nostres patis actius. Una bonica experiència i un gran treball artístic.

El pati, espai exterior d’aprenentatge

Estimadas familias:

Hemos presentado un Proyecto de Investigación e Innovación Educativa (PIIE) con la temática de «El patio, espacio exterior de aprendizaje» y hemos recibido una subvención económica para poder llevarlo a cabo, de manera progresiva durante los cursos 2023-2025. Es un proyecto de toda la comunidad educativa y necesitaremos vuestra colaboración. En este apartado de la página web iremos actualizando la información.

Estimades famílies:

Hem presentat un Projecte d’Investigació i Innovació Educativa (PIIE) amb la temàtica de «El pati, espai exterior d’aprenentatge» i hem rebut una subvenció econòmica per a poder dur-ho a terme, de manera progressiva durant els cursos 2023-2025. És un projecte de tota la comunitat educativa i necessitarem la vostra col·laboració. En aquest apartat de la pàgina web anirem actualitzant la informació.