CREACIÓ DE MAQUETES

L’alumnat de la classe de 3rA i 3rB hem fet un taller de creació de maquetes de l’àrea de ciències amb les nostres famílies. Us deixem açí algunes fotos per ensenyar els resultats!

Taller en 3rB

La vesprada del dimarts, l’alumnat de 3r vam gaudir de la visita de la mare i els iaios d’Ángel. Ens van contar un conte per a conèixer el seu país, Veneçola; després vam fer un marcapàgines amb elements propis del país i per últim vam muntar un cor i vam cantar, acompanyats per el quatre, instrument típic de Veneçola. S’ho hem passat d’allò més bé!! Moltes gràcies per compartir amb nosaltres aquests moments!

Inauguració de la biblioteca – 3r i 4t Primària

L’alumnat de tercer i quart ha inaugurat la biblioteca d’aula i ha gaudit de diferents tallers amb la col·laboració de les famílies.