9 d’octubre

El dimarts celebrarem en el centre la festa del 9 d’octubre amb diferents activitats preparades al llarg de la setmana i, a més, vam tindre la visita de Jaume I en el SJR!

Dia Internacional de les Llengües

Benvinguda al curs 24/25

Esta setmana ha començat el nou curs escolar amb moltes ganes i il·lusió a la nostra escola, i el divendres es va realitzar un matí de jocs cooperatius i inclusius per a l’alumnat de E.Infantil i de E.Primària amb el lema “Al SJR tots i totes pintem junts”.

Conillet de Pasqua

L’últim dia abans de les vacacions de Pasqua es va passar pel CEIP San Juan de Ribera el conillet de pasqua per a fer-nos una visita i donar-nos una sorpresa a tot l’alumnat del centre.

FALLES 2024

El divendres 15 de març s’ha celebrat a l’escola un dia faller amb una exhibició de ninots fallers preparats pel nostre alumnat amb la col·laboració de les famílies, “xocolatà” botellà d’infantil i primària i exhibició d’una dansa tradicional valenciana per part d’un grup de voluntaris de la localitat on el nostre alumnat de 3r cicle també ha participat.

DIA INTERNACIONAL DE LA DONA

Amb motiu del Dia Internacional de la Dona, l’alumnat ha estat treballant aspectes relacionats amb la igualtat com són la corresponsabilitat en les tasques domèstiques i de cura, la publicitat sexista de jocs i joguets i la violència a través dels micromasclismes, tot això des d’una perspectiva feminista i coeducativa.

CARNESTOLTES 2024

Dia d’Internet Segura – 6 de febrer de 2024

A l’escola hem celebrat el dia d’Internet Segura amb la col·laboració de l’Ajuntament, duent a terme unes xarrades i reflexions sobre l’addició al joc patològic i l’ús d’Internet de manera apropiada en les classes d’Educació Primària.

Dia de l’arbre – 31 de gener de 2024

A l’escola hem reflexionat sobre la importància de cuidar la nostra natura, de protegir-la per fer del nostre planeta un món on poder viure tots i totes, i celebrar així el dia de l’arbre.

Dia de la Pau – 30 de gener de 2024

Halloween 2023

Este Halloween els monstres han demanat al nostre alumnat que es preparen per a la seua arribada i l’hem passat en gran en una vesprada plena de jocs, música, manualitats… i moltes terrorífiques carabasses per a la nostra primera exposició! Happy Halloween!

9 d’octubre

El nostre alumnat no solament ha fet diferents activitats al voltant del 9 d’octubre, si no que a més a més, ha rebut a Jaume I, que els ha acompanyat en la celebració del dia de la nostra comunitat.

Inici de curs 23-24

“L’escola és un regal” és el lema d’aquest curs escolar i hem fet diferents activitats a nivell de centre amb el nostre alumnat que va acabar amb un dia de gimcana organitzada per la classe de sisé de primària la resta de l’escola. Una experiència inoblidable.

Acomiadament de 6é

Día de Internet Segura – 7 de febrero de 2023