Eixides i tallers de 1r cicle

Teatre 2n primària

Visita als nostres majors

Els alumnes de primer cicle hem visitat als nostres majors .Els varem cantar les nostres nadales i els regalarem una targeta de felicitació per a dir-los q estar allí amb ells és un regal.

Ha sigut molt emotiu i ens ha agradat molt poder compartir amb ells les nostres xicotetes cosetes.

Teatre sala l’Horta

El nostre alumnat de 1r cicle ha gaudit d’una magnífica obra de teatre a la sala l’Horta on vam aprendre a cuidar els nostres mars.

Visita a l’Ajuntament

L’alumnat de 1r cicle ha visitat i hem pogut aprendre molt a l’Ajuntament de Burjassot i les Sitges.

Animacions lectores

Una de les activitats preferides del nostre alumnat són els contes i l’alumnat de primer cicle hem gaudit de la màgia de la lectura a través de una animació lectora molt divertida.