PEAFS

JORNADES PARALÍMPIQUES.

Durant 2 dies el centre va fer unes jornades de sensibilització sobre la discapacitat i l’esport adaptat. Entre ells va participar l’alumnat de 2n cicle on una exalumna, Marta Expósito va dur a terme aquests tallers.
Tallers com voleibol assegut, eslàlom amb cadira de rodes, passar-se la pilota amb ulls embenats i pilotes de la ONCE i simular que no teníem braços. Els/les alumnes van gaudir i empatitzar amb les dificultats que comporten les discapacitats i van despertar el sentiment de superació.
Tot ells va coincidir amb el dia de la dona per poder donar visibilitat a les dones amb discapacitat i esportistes.
Som un centre inclusiu que permet des de ben petits conèixer la discapacitat i aprendre de les barreres.

Agrair a l’Hospital Vinalopó pel material i el veïnat, l’ONCE i el Club Esportiu Aquarium de natació adaptada.

ACTE SÍNDROME DOWN

Des de la Comissió d’Igualtat i convivència es va organitzar per primer cop un acte meravellós i commovedor per al dia del Sindrome de Down on vam tenir com a convidats especials l’alumnat del centre ocupacional d’Altabix. Ens van delectar amb una coreografia emotiva i entendridora que feia dies que assajaven per mostrar-la als 400 xiquets i xiquetes de la nostra escola.
Nosaltres vam voler agrair-ho amb unes boniques poesies que cada grup va estar preparant i mostrant la part més sensible de cadascú.

VOLUNTARIAT – ALTABIX

Aquest any hem posat en marxa un pla inclusiu en col·laboració amb el Centre Ocupacional d’Altabix on tots els divendres ens acompanyen un grup de persones meravelloses per col·laborar als tallers d’infantil ia les sessions de l’àrea d’Educació Física com també l’hort. Els més petits gaudeixen i hi participen conjuntament amb ells on pretenem tenir la mateixa mirada i normalitzar la discapacitat. Se senten útils i els ajudem a descobrir admiració per l’educació

TAMARIT

Portem 2 cursos fent intercanvi entre l’alumnat del 3r cicle de primària del nostre centre, amb l’alumnat del Tamarit d’Elx. En aquestes visites compartim jocs, tallers i rialles amb ells/es. Tot va començar intercanviant cartes i vídeos de presentació i ara ja han entaulat una amistat.
El nostre objectiu és remar cap a una realitat inclusiva donant la mateixa oportunitat a tots els infants i trencant barreres.

LES NOSTRES CAMPIONES !!!!!!

Aquest dijous 13 de juny hem tingut el plaer de que ens visitaren  2 ex-alumnes del nostre centre del filial  amb l’acompanyament  de la COPA EUROPEA EHF del handbol femení d’Elx del primer equip, com també, la copa que van guanyar el Atticgo  subcampeones de la Liga Guerreras Iberdrola.

Hem aprofitat per aprendre sobre la  disciplina d’aquest esport, que poden fer per  a participar i sobretot la il·lusió d’estar tan a prop d’un trofeu il·licità.

El moment més emotiu ha sigut tots el missatges d’ànim i d’agraïment i pancartes  que han preparat per part de l’afició del Sanchis per fer-los arribar a les nostres campiones.

Moltes gràcies per fer feliços a la vostra afició!!