PROPOSTES EN 6è

El alumnado de 6º de primaria utiliza las propuestas para repasar el contenido y preparar los controles. En este caso trabajan las fracciones. Este tipo de tareas prácticas, grupales y manipulativas motivan mucho al alumnado y les permite aprender desde un enfoque diferente.

L’alumnat de 6è de primària utilitza les propostes per repassar el contingut i preparar-ne els controls. En aquest cas, treballen les fraccions. Aquest tipus de tasques pràctiques, grupals i manipulatives motiven molt lalumnat i els permet aprendre des d’un enfocament diferent.