Projecte

Primers pasos per a desenvolupar el projecte d’ecoescoles.

1r pas. Creacció d’un grup de treball de mestres al centre: ja està fet. Integració d’Unitats Didàctiques transversals, propostes d’activitats (algunes ja s’han fet i altres estan pendents), etc.

JA ESTÀ FET!!

2n pas. Informar a la comunitat educativa de l’inici del projecte de participació en les ecoescoles: circular informartiva de taula redona 13/02/2020.

JA ESTÀ FET!!

3r pasInformar a l’alumnat de tot el centre, princpalment a l’alumnat de primària: setmana del 17/02/2020

JA ESTÀ FET!!

4t pas. Configuració del Comitè Media Ambiental (tota la comunitat educativa): 19/02/2020

JA ESTÀ FET!!

5é pas. Realitzar les ecoauditories a les aules de primària, setmana del 24/02/2020 per a veure l’estat del centre: investigació de l’alumnat.

3r cicle JA la FET!!   (FALTA de1r A 4t de primària)

6é pas. Configurar un codi de conducta i un Pla d’acció per a treballar al centre de manera permanent.

Del 4 al 9 de maig des de casa