ESTACIONS D’ APRENENTATGE

El alumnado de 3oºde primaria trabaja semanalmente a través de estaciones de aprendizaje contenidos del área de matemáticas y lengua valenciana. En estas imágenes están repasando las multiplicaciones de dos cifras y el concepto de doble y mitad. La base de esta metodología es el trabajo cooperativo, manipulativo y aprendizaje basado en propuestas prácticas. ¡Les encanta!

L’alumnat de 3r de primària treballa setmanalment mitjançant estacions d’aprenentatge continguts de l’àrea de matemàtiques i llengua valenciana. En aquestes imatges repassen les multiplicacions de dues xifres i el concepte de doble i meitat. La base d’aquesta metodologia és el treball cooperatiu, manipulatiu i aprenentatge basat en propostes pràctiques. Els encanta!