Val d’ajuda de menjador, CIRCULAR DEL CENTRE val-cast_500022307527_v1.0

Contenido creado automáticamente por Mestre@casa con el documento Val d’ajuda de menjador, CIRCULAR DEL CENTRE val-cast.pdf con ID 500022307527

MATRÍCULA 2021/22

Vos esperem!!  // Os esperamos

AMB CITA PREVIA a travès de correu electrònic o per telèfon:

03011574@gva.es // Tlfn: 966915360

REUNIONS PRESENCIALS EN GRUPS REDUÏTS DE 7 FAMÍLIES (2 integrants màxim)

Dades de mini portes obertes

Dies

Dilluns,10 DE MAIG

Dimecres, 12 DE MAIG

Dimarts, 18 DE MAIG

Divendres, 21 DE MAIG

15 a 17 hores

17 a 19 hores

15 a 17 hores

17 a 19 hores

LLoc

Centre, visita a l’escoleta

Mestres

Temes a tractar:

INFANTIL 3 anys:

Periode d’adaptació amb famílies, escoleta, menjador, migdiada, patis propis, activitats complementàries, tallers i estacions, projectes (sense llibres)

Metodologia a infantil i primària:

Activa i participativa, activitats snesorials i manipulatives principalment a infantil i tambè a primària, resolució de problemes (R.P), aprenentatge cooperatiu, aprenentatge a través de projectes (ABP), de serveis, manipulativa i sensorial (infantil i primària), tallers/estacions (logicomatemàtic, artístic i lúdics, de llengües, tics) i racons, etc.

El nostre centre agafa i treballa en el millor de totes les metodologies i aplica en diferents moments i de manera contiada totes aquestes i algunes mès. Pensem que cadascuna de elles aporta aspectes molt important en la formació integral com a persona i acadèmica.

Recursos humans i material

Profesorado, educador, psicopedagoga, Audición y Lenguaje, PT, aulas de ingles, informàtica, biblioteca abierta en el recreo (circulación libre) material socializado, etc

Projecte de centre:

Cuidem el nostre món!!  i CEIP Sanchis Guarner 3.0

Projectes d’aula i intercicles: Els invents, Harry Potter (intereses de los niños), ABP digitales/primaria (C.Socials/C.Naturales)

Organización y funcionamiento:

Horarios, jornada continúa, escuela matinal, escuela de verano, extraescolares (AMPA), participación de las familias, COVID-19, Proyecto Educativo de Centro (PEC), ERASMUS+ K2 (alumnas/os y maestras/os)

Resolució de dubtes i qüestions de les famílies, visita al centre i aules d’infantil 3 anys

Es necessita confirmació de dia i hora per assistir a les reunions. Disculpeu les molèsties per són deguts circumstàncies de la pandemia de COVID-19

TAMBÉ VOS PODEU INFORMAR A TRAVÉS DE L’AJUNTAMENT: requisits telemàtics, llocs presencials, zones d’Elx i camp, campanyes d’informació.

Vídeo tutorial FACEBOOK  ARAÍ RADIO : La cámara de Facebook ahora permite crear GIF animadosCom donar-se d’alta en  Cl@ve PIN es la alternativa fácil al DNIe y certificado ...