Tabletas

PROJECTE: CEIP SANCHIS GUARNER 3.0

El nostre centre ha fet aposta per als pròxims per la formaciò digital, acompanyada de convertir el centre en el 1r centre d’Elx, d’Alacant i la Comunitat Valencia, íntegramente SOSTENIBLE

ADQUISICIÓ DE 60 Chromebooks

(TAULETES/ORDINADOR)

Aquestes tauletes i ordinadors giratoris de 360º estan sent utilitzats des de1r a 6é de primària, conjuintament amb l’assignatura de C.Socials i C. Naturals.

Està sent un èxit de motivació per al nostre alumnat, produïnt un aprenentatge utilitzant les TICs i noves tecnologies.

Ací teniu alguns exemples de mètodes, projectes i metodologías utilitzats ales aules conjuntament amb els llibres, projectes i metologies motivadores per un aprenentatge significatiu i digital:

CURS 2020/21 // tota la primària està treballant amb el projecte CEIP SANCHIS GUARNER 3.0

El centre (ÚNIC CENTRE A ELX) ha adquirid 60 chromebook en el últims 3 cursos escolars (gratuïts per a l’alumnat)  per a treballar a les assignatures de Cicències Socials / C. Naturals SENSE LLIBRE

AUGMENTANT LA COMPETÈNCIA DIGITAL // ESSENCIAL EN EL FUTUR LABORAL DELS NOSTRES XIQUEST

Aquestes activitast estan sent programades, pel professorat del centre que està desenvolupant el seminari de formació ” LES C.SOCIALS MITJANÇAN ELS CHROMEBOOKS  “