
El nostre centre participa en el programa Biblioinnova’t, una iniciativa de la Conselleria d’Educació que impulsa la transformació de la biblioteca escolar en un espai viu, dinàmic i al servei de tota la comunitat educativa.
La biblioteca es converteix així en un punt de trobada per al foment de la lectura, la investigació i la creativitat, integrant-se dins dels projectes d’aula i afavorint metodologies actives i competencials.
A través de Biblioinnovat, promovem el gust per llegir, el pensament crític i l’accés a la informació, al mateix temps que es treballa la competència informacional i digital de l’alumnat.
La nostra biblioteca és molt més que un espai de llibres: és un lloc per aprendre, imaginar, compartir i créixer.
