PROJECTES D’INVESTIGACIÓ I INNOVACIÓ EDUCATIVA

La nostra escola canvia de mirada per això, hem participat en Convocatòria de Projectes d’Investigació i Innovació Educativa de la Generalitat Valenciana. Accediu a la notícia per llegir més informació i gaudir del vídeo que hem preparat.

L’AMBAIXADOR PER UNA ESCOLA VIVA I ACTIVA

A l’ambaixador Beltran ens embarquem en una nova aventura.

Canviem de mirada perquè volem que els nostres alumnes siguen els protagonistes del seu propi aprenentatge.

Per això, hem presentat un Projecte d’Investigació i Innovació Global. Els nostres alumnes d’Infantil i de Primària gaudiran aprenent amb les estacions, microambients i Projectes, treballant de manera cooperativa amb equips de treball heterògenis i inclusius.

Vos deixem un vídeo resum que hem preparat perquè pugueu veure amb els vostres propis ulls els xicotets canvis que hem introduït i algunes de les novetats que estan per vindre. (Feu clic a la foto)

ESPEREM QUE VOS AGRADE!