TRADISONS amb els instruments bandístics, guitarres, ukeleles… I SETMANA DE LA MÚSICA 

En la setmana del 17 al 21 de novembre de 2025 seguim amb el PIEE amb la creació de la I Setmana de la música. Tots els alumnes del centre que toquen un instrument i han volgut fer mostra de les seus habilitats, han presentat una mostra al llarg de tota la setmana muntant actuacions al pati de l’escola on els assistents eren els seus companys, companyes i professors. D’aquest amanera, tota la comunicat educativa s’ha enriquit de melodies i música en directe! Ha estat genial! 

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies