QUINS SÓN ELS ENSENYAMENTS DEL CENTRE?

Els ensenyaments que imparteix el centre són Educació Infantil i Educació Primària.

El Projecte Lingüístic del Centre defineix un model plurilingüe en el qual estan integrades les llengües cooficials de la Comunitat Valenciana i l’anglés.

Durant el curs 2019/2020, es desenvolupa el PEPLI (El Programa d’Educació Plurilingüe i Intercultural) en tots els nivells: la Llei 4/2018, per la qual es regula i promou el plurilingüisme en el sistema educatiu valencià, és el referent normatiu a través del qual s’estructura l’ensenyament i l’ús vehicular de les llengües curriculars. Allí es determina que tots els centres sostinguts amb fons públics han d’aplicar el Programa d’Educació Plurilingüe i Intercultural.


CONEIX ELS NOSTRES VALORS

En el CEIP Reyes Católicos pretenem contribuir al desenvolupament integral de la personalitat de l’alumnat, dotant-lo de coneixements, habilitats i actituds necessàries per a participar activament en una societat democràtica i canviant com la nostra. Com a centre públic, el nostre col·legi està obert a tota la societat sense discriminacions de cap tipus. La seua missió és la integració social a través de la interactuació dels tres sectors de la Comunitat Educativa i la compensació i progressiva eliminació de les diferències que existisquen en el desenvolupament cultural de la comunitat. Respectem i assumim la pluralitat lingüística d’Espanya i afavorim la progressiva normalització de la llengua autòctona.

El centre respon a un concepte “democràtic” de persona, abocada a conviure dins d’una societat pluricultural en la qual el respecte, la tolerància, la solidaritat i la participació impulsaran la transformació i millora de la societat.

No defensem cap tipis de confessionalitat, per la qual cosa protegim i promovem la llibertat d’expressió i iniciatives dels membres dels tres sectors de la Comunitat Educativa i la llibertat de càtedra del professorat.

Permetrem i estimularem la participació de la Comunitat Educativa en la vida del centre a través de la realització de tota mena d’activitats que redunden a beneficiar la consecució dels objectius proposats.

Defensem que el nostre centre, com tots els centres públics, tinga autonomia a l’hora de planificar la seua actuació dins del marc legal en el qual ens movem.

Considerem l’educació com una activitat formadora dins de la qual l’entorn familiar i social, juntament amb l’acció pedagògica del professorat constitueixen els estímuls per a adaptar-se a la societat actual.

Entenem que el treball coordinat mitjançant l’actuació en equip haurà de ser el procediment habitual a l’hora de dur a terme qualsevol activitat i avaluar els seus resultats.

L’alumnat tindrà un paper actiu a desenvolupar en l’organització del centre, el seu manteniment i millora.

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies