LÓVA 1.º Trimestre

Ya hemos pasado un trimestre y si miramos atrás ha sido pleno de aprendizajes en LÓVA.

En nuestra clase, LÓVA nos ha invitado a escuchar, colaborar, empatizar, compartir, sentir, tocar, ayudar, pensar en equipo, expresar…

Aquí tenéis un video con el resumen del que ha sido para nosotros LÓVA durante esta primera parte del curso.

Y seguimos adelante, porque esto justo ha empezado…

AQUÍ PODÉIS VER EL VIDEO (entráis con la identidad digital de los/las vuestras hijos/se)

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies