Hui l’alumnat d’Infantil ha gaudit d’una eixida molt especial al parc per a menjar-nos la mona 🐣🌿 Hem compartit un matí molt bonic en companyia de les famílies, gaudint de jocs, rialles i moments de convivència que enriquixen moltíssim la vida de l’aula 💛 Gràcies a totes les famílies que ens heu acompanyat i heu fet d’este ratet una experiència tan especial per als nostres menuts i menudes 🌸
Hoy el alumnado de Infantil ha disfrutado de una salida muy especial al parque para comernos la pascua 🐣🌿 Hemos compartido una mañana muy bonita en compañía de las familias, disfrutando de juegos, risas y momentos de convivencia que enriquecen muchísimo la vida del aula 💛 Gracias a todas las familias que nos habéis acompañado y habéis hecho de este ratito una experiencia tan especial para nuestros peques 🌸
