EIXIDA AL PARC PER A LA MONA // SALIDA AL PARQUE PARA LA MONA

Hui l’alumnat d’Infantil ha gaudit d’una eixida molt especial al parc per a menjar-nos la mona 🐣🌿 Hem compartit un matí molt bonic en companyia de les famílies, gaudint de jocs, rialles i moments de convivència que enriquixen moltíssim la vida de l’aula 💛 Gràcies a totes les famílies que ens heu acompanyat i heu fet d’este ratet una experiència tan especial per als nostres menuts i menudes 🌸

Hoy el alumnado de Infantil ha disfrutado de una salida muy especial al parque para comernos la pascua 🐣🌿 Hemos compartido una mañana muy bonita en compañía de las familias, disfrutando de juegos, risas y momentos de convivencia que enriquecen muchísimo la vida del aula 💛 Gracias a todas las familias que nos habéis acompañado y habéis hecho de este ratito una experiencia tan especial para nuestros peques 🌸

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies