Ràdio Platero

Projectes del Centre. Escolarts l´escola fa ràdio

Escolars escola fa ràdio és un projecte educatiu lligat a la dinamització del plurilingüisme, al foment de l´expressió artística i al coneixement del llenguatge periodístic en l´àmbit de la comunicació radiofònica. El projecte consisteix en la creació de contingut, planificació i elaboració d´un programa de ràdio o podcast per part de l´alumnat, amb l´ajuda del professorat, que podrà ser difós en la plataforma habilitada per la Conselleria.

PODCAST RÀDIO PLATERO

PROGRAMA 6

En aquest programa l´alumnat de 6é s´acomiada de l´escola.

PROGRAMA 5

Nou podcast “Olimpíades al Platero”! En este programa alumnes de primer a sisé de Primària ens expliquen com hem celebrat les Olimpíades al nostre centre.

PROGRAMA 4

Entrevista Nacho Golfe.

PROGRAMA 3

Podcast de comiat de l’alumnat de sisé.

PROGRAMA 2

En aquest podcast, dos alumnes de 3r cicle parlen un poc d’història, de curiositats i catàstrofes.

PROGRAMA 1

Primer podcast del Platero on es parla del dia internacional de les dones i xiquetes a la ciència.