NORMES MENJADOR ESCOLAR

FUNCIONAMENT DEL MENJADOR

Hi ha dos torns per a menjar:

1r torn: alumnes d´Infantil, 1r i 2n de Primària.

2n torn: 3r Primària – 6é Primària.

TEMPS D´ESPLAI

1r torn:

Els xiquets i xiquetes de 3 anys fan la migdiada després de dinar.

A partir d´Infantil 4 anys fan activitats lúdiques dirigides per les monitores i monitors.

2n torn:

Abans de dinar, tots els grups fan diferents activitats lúdiques tots els dies de la setmana (jocs de taula, manualitats, jocs populars,…).

NORMES DEL MENJADOR

• Les absències es comuniquen per WhatsApp de 7:00 a 9:00 h al telèfon de cuina 676 74 11 80.
  • L´horari d´eixida del menjador és:
  • És necessària autorització signada per pare/mare si ve una altra persona a pels vostres fills/es.
  • IMPORTANT: en cas d´al·lèrgia o intolerància alimentària s´ha d´aportar informe mèdic i una foto del xiquet/a.
  • En cas de necessitat de menú de dieta per malaltia s´ha de comunicar abans de les 9:00 al telèfon de cuina 676 74 11 80.

PREU DEL MENÚ: 4,25 euros

Els alumnes becats paguen una quantitat diferent segons el tipus de beca aprovada per Conselleria.

Les mensualitats es cobren per domiciliació bancària de l´1 al 5 de cada mes.

Si el banc torna algún rebut, s´ha de fer transferència bancària en els cinc dies següents.