TALLER RCP

Al llarg del dia s’ha realitzat un xicotet taller pràctic sobre RCP. El motiu d’aquest taller és ensenyar a l’alumnat, d’una manera que ells puguen entendre, com actuar davant situacions d’emergència.

L’educació per a la salut i els protocols a seguir en el cas de trobar-nos en situacions d’accident o emergència mèdica, són una inquietud que tenim al centre i tallers de primers auxilis el trobem fonamentals per contribuir a la conscienciació de l’alumnat i a la seua formació integral com a ciutadans socialment actius i implicats.

Aquest taller s’ha fet gràcies a la participació d’un grup de mares sanitàries del centre.

Gràcies a totes per la vostra col·laboració, per contribuir i ser transmissores dels valors de solidaritat, empatia i ajuda que hi ha darrere d’aquests tallers.