ESPORT D´ORIENTACIÓ AL PLATERO

L’alumnat de 5é i 6é finalitza la unitat de programació d’orientació amb una eixida al parc cinturó verd.

El programa d’ ESPORT D’ ORIENTACIÓ, dirigit als alumnes de 5é i 6é de primària, consta de sis sessions on l’alumnat rep una xicoteta formació pràctica per a interpretar mapes, brúixoles i orientar-se, tot això combinant el físic amb habilitats mentals i amb l’oportunitat de gaudir d’un entorn natural.

Les sessions s’han dut a terme dins de les instal·lacions del centre i al parc pròxim.

Tot això ha sigut possible gràcies als tècnics de la Federació d’Esports d’Orientació de la Comunitat Valenciana ja que el centre forma part de la xarxa de centres CEPAFE, Centre Educatiu Promotor de l´Activitat Física i l´Esport.