FINALITZA AMB ÉXIT EL PROJECTE AULA CICLISTA

Aquesta vegada era el torn per a l’alumnat de 5é i 6é de primària que de la mà de la federació de la CV de ciclisme van realitzar tres sessions.

La primera classe teòrica va consistir a aprendre les mesures de seguretat a l’hora d’anar amb la bici i la importància d’utilitzar la bici com a mitjà de trasnsport per tal d’ajudar a disminuir els efectes del canvi climàtic i aconseguir poc a poc ser un centre més sostenible. La segona sessió es va realitzar al pati de l’escola on van ficar en pràctica les diferents tècniques per a tindre certa autonomia amb la bici. Van fer jocs i diferents circuits per tot el pati.  Per últim, en la tercera sessió estava previst fer una eixida pels voltants del poble per tal que els alumnes tingueren un contacte directe amb un carril bici i enfrontar-se a la realitat d’utilitzar la bici com a mitjà de transport. Malauradament, no es va poder realitzar degut a les restriccions del Covid19 i es va dur a terme per dins del col·legi.

Donar les gràcies a l’Ajuntament per treballar colze a colze amb el centre i instal·lar aparcabicis dins del centre.