Curs 2013-14 – Religió – San José de Calasanz

El dia 29 de novembre de 2013, els alumnes de Religió i moral catòlica de CEIP Pintor Gimeno Barón de Vila-real celebrem la festivitat de Sant Josep de Calassanç, el patró dels mestres.
Confeccionem murals, decorem les pissarres i els regalem dibuixos, poesies, acudits, somriures, petons, abraçades ... i una cançó molt bonica dedicada a la seva tasca: "Tu em vas ensenyar a volar".
Moltes gràcies a el mestre de música en Dani, que ens la va ensenyar. I a tots per acollir-nos tan bien.También hem vist els clics de Calasanz estan a Google clic Calassanç per si vols consultarlos.
Per la tarda, nosaltres els alumnes de 6è vam visitar totes les classes interpretant la cançó. Ens hem divertit molt, també ens emocionem pensant en l'any que ve. Sempre recordarem aquests moments i sobretodo¡¡¡¡¡¡ US VOLEM !!!!! ¡¡¡¡MOLTÍSSIMES GRÀCIES MESTRES !!!!!!!

Curs 2013-14 - Religió  - San José de Calasanz