Durant els mesos de maig i juny hem realitzat moltes activitats i hem viscut moments molt especials junts.
Hem finalitzat el nostre projecte de l’Univers, elaborant un lapbook que recull tot allò que hem aprés al llarg d’aquest treball. També hem celebrat els aniversaris de Paz, Bruno, Idaira, Wasila, Kasya, Aya i Paula Arrufat, compartint moments d’alegria amb els companys i companyes.
A més, hem dedicat temps i il·lusió a preparar el nostre festival de final de curs i hem gaudit d’un esmorzaret per acomiadar-nos abans de les vacances d’estiu.
Ha sigut un curs fantàstic, ple d’aprenentatges, experiències i bons moments. Ara toca descansar, gaudir de l’estiu i passar molt de temps amb la família.
Ens retrobem el 9 de setembre amb les piles carregades i moltes ganes de continuar aprenent junts.
Bon estiu a tots i totes!

